La nit als armaris

És el meu primer llibre en solitari. Totes les narracions del llibre neixen a la primera història i es tornen a ajuntar a les últimes pàgines. Brollen dels llavis del Ton, un vell medicinaire de Cerbi, que les conta a l’Adrià, l’escriptor barceloní i fill del poble, que escriu el llibre.

La nit als armaris mostra un univers arrelat al món rural i teixit de modernitat. Els tres primers relats tenen gust de muntanya i parlen una mica de pallarès.

La resta d’històries, sense deixar anar el fil de l’origen comú, exploren més enllà i estan contades en una llengua estàndard.

LA NIT ALS ARMARIS
Foto: Òscar Martos.

Han dit:

Un nexe entre el món tradicional i el modern, entre la cultura de muntanya i la societat urbana actual” (Vicenç Llorca)

“Tot és servit amb brots d’humor i amb una constant tensió narrativa que contribueixen a fer d’aquest contes unes belles miniuatures literàries” (Pere Gamisans).

Entrevista Jordi Llavina per a L’última troballa.

La nit als armaris per Jordi Cervera.

Una lectura exaltada, per Xavier Fabrés.

la-nit-als-armaris-raeul-picolo.-ent

Els contes de La nit als armaris en format digital

Conte El divan rapejat per Guillem Cárcoba.

El divan, també en e-book a Amazon.

Conte El divan rapejat per Guillem Cárcoba.

El divan, també en e-book a Amazon.

Consulta’m ara

Pregunta'm el que vulguis

Rep les novetats del bloc

El meu nom és Raquel Picolo i sóc la responsable de raquelpicolo.net, la finalitat és l’enviament d’informació i formació sobre escriptura, amb la legitimació del teu consentiment atorgat en el formulari. Podràs exercir els teus drets d’accés, rectificació, limitació o supressió de les teves dades (vegeu la política de privacitat). Faig servir Mailchimp com a plataforma d’automatització d’e-mail màrqueting. En fer clic sobre el botó per subscriure’t a aquesta llista, les teves dades seran enviats a Mailchimp per al tractament d’aqueste